Ändå en ganska fin dag

Hej finisar!


Nu är jag back on track efter en hetsig praktikvecka och en helg med spel och knasigheter.

Idag är en rätt så bra dag, trots allt. Satt på datorkunskapen och beställde nagellack, sen drog jag till Smink&Perukmakarn för att tre meter ifrån dörren komma på att de har stängt på måndagar, segt! Måste nämligen ha nya fransar...hursomhelst så därifrån tog jag en promenix till Slussen via dendär bron med fantastisk utsikt. Det var fint, men det blåste som sjutton!

När jag kom hem handlade jag popcorn och årets första jordgubbar. MUMS!


Och här är en bild till ett försök med att visa dagens outfit...lyckades man?


Nu ska jag söka sommarjobb och pärla minipärlplattor!

PUSS på er :*

Kommentarer
Postat av: H

Vad fin du är :D

Kan du inte göra en videoblogg med ditt nya hår ? ^^

2011-04-04 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0