Godmorgon!

Godmorgon!
Just nu ligger jag i sängen och kollar på The Big Bang Theory och käkar frulle.
Igår tvättade jag håret och all de turkosa färgen är borta, nu är det typ superljus grön. Fult.
På onsdag ska vi bada med klassen och i helgen färgar jag nog om håret. Och onsdagen därpå fyller jag år :D
Hade tänkt att visa mina underbara naglar som jag gjorde i helgen, men jag hittar inte kamerasladden så det får bli en annan gång.
Ville även be om ursäkt för att jag är så tråkig och oaktiv på bloggen, men jag har verkligen inte så mycket att skriva.
Sminkade Star i helgen! Eller ja, bara ögonen. Det är inte alls perfekt men jag tycker det blev skitfint. Kan ju också vara för att Star har helt underbara rådjursögon. *avis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0