När ljusen släcks så ska du vara med

Sitter i skolan och lyssnar på Kent, har håltimma, och om 40 minuter ska jag gå till svenskan med stödord till ett föredrag. Eh ja, dags att börja jobba typ! Men jag har ingen aning om vad jag ska prata/skriva om, något som man var intresserad av. Och bajs fick jag inte ta, fast det hade varit så klockrent. Spya kanske? Eh nä, finns inte så mycket att säga där. och jag gillar inte spya.

Funderade på att skriva om dreads men om syntetiska dreads finns det inte sådär skitmycket om, och om det ska vara riktiga dreads, ja, det vet jag ju inte så mycket om. Då får man reseacha massa. Kanske ändå är värt det. För då kan jag skriva om både riktiga och syntetiska.
Okej, jag vet. Ni bryr er inte.

*****

Har fastnat på 3 Kent-låtar i typ en vecka nu, Vals för satan, Krossa allt och Varje gång du möter min blick. Det är det enda jag lyssnar på just nu.

Haha ingen kan fatta min kärlek till Kents låtar. Texterna, melodin, styrkan. Mhm <3

Har förövrigt jobbat mig igenom mer än hälften på påskgodiset. Har den i väskán....mums. fast man börjar tröttna.

*****

Dethär blogginlägget kan ju vara det mest tråkigaste och onödigaste jag gjort på länge. Japp.

I helgen är det valborg. Vad ska ni göra?
Jag vill ut (såklart) och vara social men inte vara på den vanliga majbrasan (man träffar sina gamla lärare typ, åh så kul. i kanske en kvart.) men jag har ingen att vara med. :(

Forever alone. Med Kent i hörlurarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0