Plans for the future :D

Hej finisar!
Jag har inte kunnat blogga förens nu eftersom mitt internet har fuckat sen fuckade safari så jag är inne på firefox, som är skitsämst.

Huuursomhelst! Idag då.
Började 8 och slutade 11.15, hade bara frisörlektion. Vi påsk-skyltade :D
Sen träffade jag Emma och fick mina pluggar, yey! Mörkblåa och lila, och en ny ring till min smiley.
Drog hem och somnade på soffan, blev väckt av mammut som petade på mig och sa att jag skulle träna. Såå jag drog och tränade och nu har jag kommit hem, käkat och så. Sitter nu och kollar film och snackar med Lollo. Det är trevligt, för vi planerar sommaren. Och kommade helgen.
Imorgon är det sista skoldagen innan lovet, yeye! Slutar halv två också.

På luuurdag ska jag på 20årsfest, fina Louise (ja, en annan Lollo liksom. Känner fan många Lollo...) och på söndagen ska jag träffa Lollo och 1) Gå runt på stan, käka glass och planera sommaren och 2) Gå på spelning på kvällen med gamla klassen. Fett pepp, Lollo är rolig att umgås med när man är ensam med henne. Hon är rätt tråkig när vi är med Olivia :P

Sen nästa vecka ska jag

1) Färga håret. Färg är hemligt tills vidare. Men Lollo ska färga samma färg höhö
2) På tisdag, bio med mammut Scream 4 sen sushi efteråt :D (hon bjuder, awesome)
3) Fylla år (onsdag)
4) Ha släktkalas och få presenter höhö
5) Fira påsk och käka 100 kilo godis (Om jag ska raka mig, neej det är ju kokosbollar! Thumbs up för den som fattar)

Mwhiihihihihi är på bra humör!
Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0