TJEEEENAAAREEE!

Nu är jag hemmkommen och nykäkad :)

Blev en riktigt najs dag på stan med shopping på MAC, rea på Hm och godis. Har precis käkat middag, donken höhö, och fått en nostalgitripp med första boken av Dragon Ball. Min nördighet har kommit tillbaka; läser manga och spelar Gameboy igen, som gamla goda tiderna! Jag gillar att jag är så tjejig med smink och hår men så nördigt töntig med tvspel och manga. Best of both worlds liksom :D

Handlade 214 och 227 på Mac, en shorta och en ny eyeliner på hm, godis och första Dragon Ball-boken på SFbokhandeln. Naiiiz!

Ha en toppenkväll, för det ska jag ha!
Puss :*

ps. btw, var det någon som ville veta vad jag fick i födelsedagspresent? ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta! :D

2011-04-22 @ 17:15:10
Postat av: Madeleine

Jag vill veta! (och jag vill ha mer bilder på dig att dregla över såklart)

2011-04-23 @ 20:28:06
URL: http://solbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0