Bloggrubrik

Godmorgon.
Eller förmiddag för vissa kanske.
Igår var helt gaaalet!
Vaknade fem, gick hemifrån sju, började skolan vid 8, slutade vid tre, gick på stan och käkade sushimiddag med Anna och fikade med tjejerna efteråt. Sen vid tolv-tiden drog vi till en fest och sen kom jag hem vid två. Hade då varit vaken i 21 timmar. Inte okej. Var så jävla trött! Somnade direkt och vaknade vid 11 då min mobil ringde, annars hade sovit längre.
Nu har jag precis käkat frukost och sitter här och bloggar. Ska sen hoppa i duschen, tvätta håret och allt sånt. Sen ska jag ta mitt pick och pack och dra till pojkvännen. Är där över helgen så då blir det inte mycket bloggande. Inget alls faktiskt.
På måndag börjar första riktiga skolveckan, på onsdag har jag första praktikdagen och då kanske jag kommer blogga mer, kanske har mer att blogga om :)
Nej, nu måste jag verkligen gå!
Puss! :*

Kommentarer
Postat av: Ida

Du e så sjukt söt... :)

2011-08-27 @ 16:28:00
Postat av: Batman

Söta ögonbryn här :'3

2011-09-17 @ 16:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0