Godmorgon!

Varför är jag uppe såhär tidigt?
För att jag ska komma upp imorgon. Bleh. Vill soooovaaaa, men jag är fett duktig och gör inte det.

Igår var jag hos Johan hela kvällen och det var helt underbart, jag älskar honom mer och mer för varje sekund som går, det är helt sjukt att jag hittat en sån underbar kille som vill vara med lilla mig! 
Har legat hela natten och sniffat på tröjan jag snodde av honom, mhmm...

Hursomhelst.
Klockan 14:15 går min buss till Tilda, fram tills dess ska jag käka frulle, göra mig iordning och typ...vakna. Sega.

Och kanske blogga om något ni tycker är roligt att läsa om.

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag såg dig på weheartit, och herregud vad vacker du är!! älskar ditt hår, hjärtade nästan alla dina bilder. och din musiksmak, fin tröja du hade :DDD (kent)

2011-09-02 @ 19:26:52
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0