SZW

Tänkte börja detta inlägget med att svara på en kommentar från förra (tror jag)
Jonna, ja det var jag som hade rosa hår och var vid den Blå Lagunen! Haha roligt att du såg mig!

Som vanligt har jag inte riktigt tid att blogga längre :(
Igår träffade jag pojken, så gick vi och kollade på Stockholm Zombie Walk. Jag träffade typ vad som kändes som tusen människor, haha kände mig populär och Johan ba Jisses va många du känner!
Sen fikade vi i gamla stan, och så lyckades han övertala mig att vi skulle åka hem till mig, eftersom han aldrig varit här. (mest för att det är så jävla stökigt och ja, lite smutsigt och jag vill helst hålla det för mig själv liksom...)
Så vi var hos mig och käkade middag och han gick inte förens typ halv ett inatt, annars hade jag kanske bloggat efteråt. Blir lätt så sent för man vill ses så mycket som möjligt.

Idag är det utomhusbio i Rålis, så då ska jag, Johan och Rebecca dra dit! Det är någon film om Håkan Hellström som de båda vill se (inte jag, usch och fy!) så jag hänkar på!

Imorgon är det min och Johans månadsdag, tänk att det redan gått en månad sen vi blev tillsammans! Helt sjukt hur tiden går så snabbt ju! Vi ska iaf vara hos honom och mysa och kolla på film, typ det bästa man kan göra <3

På tisdag ska jag spendera min dag med finaste cheyerna Tilda och Emma, och sen på onsdag börjar jag skolan!

Nu ska jag faktiskt hoppa i duschen. Som alltid, ett såndär tråkigt inlägg så ni vet att jag lever typ.

Jag finns även, mycket aktivare, på twitter och tumblr, bilddagboken och facebook!
(hoppas att länkarna funkar nu då..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0