Tråkig dag ju (oj vad jag klagar...)

Idag är jag ett vrak, och jag tänker inte sitta här på bloggen och låtsas som något annat. Vaknade och var bara skitirriterad på allt. Jobbigt ju.
Har snorat hela natten och jag känner mig rätt slö i kroppen. Och hostar, inte torrhostar utan typ slemhostar, typ hela tiden. Det suuugeeer.
Har iaf bara två lektioner idag, Kultur och Stilhistoria och Mentorstid, inte så jobbig dag alltså. Men sen ska jag svänga förbi min praktiksalong och kolla när jag ska vara där imorgon, och sen är hörselkontrollen och göra läxor. Bleeeeh, tråkig dag ju.
Aja.
Nu ska jag hoppa i duschen, måste skynda mig!
Blog you later!

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Läget? :D

2011-08-30 @ 08:44:17
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0