1a december!!!

Märkte att jag inte bloggat på 2 dagar, skärpning!
Har egentligen inte så mycket tid att sitta här, ska gå hemifrån om en timma och jag har bara käkat frukost än så länge...ehe...
Börjar 12 idag iaf, soooft!
Har ni sett första avsnittet av julkalendern då? Det har jag! Såklart ;D
Finns på svtplay för den som inte såg imorse :)
Ni som såg, vad tyckte ni?
Jag tycker att den verkar ganska lovande, lite mer julstämning än det varit de senaste åren iaf!
Haha har ingen kalender så jag har inte öppnat någon lucka idag, ville ha The Body Shops men det är ju snordyrt :C
Okej, nu har jag inte tid för er mer.
Kanske gör ett "riktigt" inlägg ikväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0