Bilder från i lördags!


Pluttis däckad :D


Pluttis bestämde sig för att byta kläder. Tre gånger! Och snubblade i hallen var femte minut.


Och så tog killarna av sig tröjorna....ja, vad ska man göra?

I början av kvällen var det pyssel! Det tyckte jag var roligt. Skulle tejpa ihop små smällare.

Stolt tjej, visst blev det fint? :D
(jag är livrädd för smällare men det var kul att sätta ihop dem! Killarna filmade när de tände på osv, jag stod inne i huset och var orolig)


Alien

Johan puttade ner mig i hallen

Här försöker jag få Johan att stå upp. Funkade sådär.



Haha står och skrattar åt pluttis, han får skylla sig själv!

Kramiz =)

Parteeey!



Haha, jag drack typ 2 cider och killarna drack upp resten. Så....ja. Men jag hade nog minst lika kul som dem, skrattade åt dem gjorde jag iaf ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0