Mitt liv består av skola, tjat, bråk, internet, hår/smink och pussar.

Godafton! Eller nått...
Jobbat idag, kom hem sent och nu sitter jag och pluggar/fixar pluggsaker, är sjukt trött! Ska sova snart mhm <3
Ser ut som fan för tillfället då jag suttit med händerna i ansiktet och kletat så sminket finns knappt kvar...eh ja. Jag ser hursomhelst inte så pigg ut.
Jobbat idag somsagt, klippte Star och färgade Hanse's hår grönt! :D
Och så kom pluttis och bjöd på sushi på lunchen <3 Bästa stunden på dagen lätt!

Puh, äntligen skrivit ut ett arbete och det ser bra ut! Brukar alltid bli randigt när man skriver ut bilder >__>
Nu är det bara lite papper kvar och välja ut en roman som man ska läsa på svenskan. Man får välja vilken man vill (eh...jag väljer en som jag läst förrut. Som jag vill läsa om, men om man inte hinner läsa så går det bra ändå liksom) så jag ska kolla vad jag har i bokhyllan!


Bild från igår, ser typ likadan ut idag fast annan tröja och ofräsch lugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0