NEJ JAG VILL HA ÄPPELPAJ!

Siter och försöker plugga men är så trött att ögonen svider och gör ont. Och klockan är bara fyra!!!! Buhu :(



Lid med mig, ok?!


Hade en väldigt kort skoldag idag, bara en frisörlektion på 3,5 timme. Det gick väl braaaa. Sen käkade jag i skolan för jag visste att om jag åkte hem skulle jag plugga.
Kom ändå hem tillslut och ba NEJ JAG VILL HA ÄPPELPAJ! Så då gjorde jag det.
Det var gott och nu är jag så mätt så jag vill spy.
Är lika trött som innan och matkoma på det. Undrar om mamma dödar mig i sömnen om jag somnar nu? Lätt värt.

Har 7 skoldagar kvar inkl. två chilldagar och två praktikdagar.
Imorgon ska vi bestämma vad vi ska göra på avslutningen (för vi är busiga och skiter i den riktiga avslutningen i kyrkan) och sen är det Luciatåg!! :D myyyys! Ja jag älskar sånt. Speciellt i skolan. På lektionstid.
Teatrar, bio, film, föreställningar, utställningar osv. Allt som avviker.

Onsdag är det praktik och då kanske Lollo kommer och färgar håret. Förhoppningsvis låter hon mig färga lila men vi får se.
Jag tycker det skulle vara fett ballt, hennes hår matchar inte hennes personlighet just nu (aka hon ser lite tråkig ut sådär, det är hon inte! )

Torsdag, vanlig skoldag. Fredag, vanlig skoldag.
Helg, vettefan vad jag ska göra då men lovat att vara hemma eftersom var varit hos pluttis de senaste helgerna.
Måndag, skoldag. Tisdag, avslutning. Onsdag, praktik.

Torsdag, den 22a, är jag ledig (första lovdagen) och då firar jag och pluttis 5 månader!
Helt sjukt hur tiden går snabbt, var det inte 2 månader nyss?
(haha såhär säger jag varje månad...)


Nä, nu ska jag plugga. Ska skriva ett arbete om vittnen och att vittna. Och så äre massa jobbiga saker man ska ha med. Uh skjut mig?



Kommentarer
Postat av: le lollo

tack för den.........

2011-12-12 @ 19:07:59
Postat av: pluttis

aww <3 min lila sötnos då, det är bara att kämpa på med skolan <3



och fem månader med dig <3<3<3<3<3

2011-12-12 @ 22:23:34
Postat av: pluttis igen

gillar din Bild så söt <3

2011-12-12 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0