:D

Sitter här och lyssnar på Gaga's nya på repeat, käkar popcorn och läser en skittråkig svenskabok. Men den ska vara utläst till på onsdag och jag började idag, så det är bara att bita i det sura äpplet, som min svenskalärare skulle ha sagt. Mammut kom iaf nyss hem, med ett granatäpple och nämnde någon om namnsdag och välja något från mac. Den kvinnan känner mig allt bra ibland!


Efter middagen drar jag till gymmet, har lagt upp en träningsplan som följer:


Måndag: Styrketräning

Tisdag: Styketräning plus kondition

Onsdag: Idrott i skolan

Torsdag: Styrketräna plus kondition

Fredag: Frivillig träning

Lördag: ledig

Söndag: Styrketräna plus kondition


Alltså; tisdagar, torsdagar och söndagar är de jag "måste" träna på, som det var bestämt i början av året. Men eftersom jag slutar tidigt på måndagar och oftast har tid över på fredagar har jag planerat in en lättare träning där. Och jag tränade inte igår för jag råkade somna, så nu måste jag ta igen!


Hoppas ni har en toppen fredagskväll och så hörs vi senare! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0