Godmorgon alla glada!

Godmorgon!

Idag är jag inte på lika bra humör som jag brukar vara på måndagar, får se om det ändras. Nu är klockan kvart över 10 och jag har precis fixat klart håret, det enda som återstår nu är sminket sen drar jag till skolan och min enda lektion; datorkunskap. Det ska bli SKITKUL, eftersom idag ska vi fotas och så ska vi göra en tidningsframsida med sig själv :D

Igår låg jag i sängen och läste och drack te hela dagen, därför blev det inte så mycket bloggande. Har verkligen tagit det lugnt nu i helgen och det var skitskönt.

Efter datorkunskapen hoppas jag på att dra med mi några och käka sushi, och klockan fyra ska jag träffa Linda. Trevligt.

Imorgon får jag veta hur det gick på matteprovet och så kommer Peacocky ut. Fast jag ska försöka dra dit idag ch smöra och säga att jag inte kan komma imorgon och kolla om de kan lägga undan eller att jag får köpa det jag vill ha idag. Får se om de är så snälla.

Nej, nu hinner jag inte med er mer.

Ha en bra dag! :*

:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0