1, 2, 3, 4!!

Idag har varit en jäkla lång dag! Första dagen i skolan, sen efter det drog jag till gymmet, duktig som jag är :) Nu är jag hemma igen och har käkat, dags att börja på läxorna. Har två grejer som ska bli klara denna vecka, sen kommer det nytt. Fick Mvg i Frisörteknik A, woho! Är lite förvånad men jag tackar och tar emot. På gymmet joggade jag 2 km, körde lite spinning och rodd-grejen, sen provade jag en ny grej som jag inte vet vad det heter. Det var trevligt hursomhelst, eftersom jag hade sällskap :)
Nu har de ändrat mitt shema också, så jag börjar 8.00 både onsdag, torsdag och fredag. Sen har jag fått måndagslektioner också, blä.
Nog med gnäll, nu ska jag göra viktiga saker!
ps. har färgat om håret och sattit i mer löshår, så det ser mycket bättre ut! Bilder på det kommer väl snart :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0