afk

Har varit lite AFK idag. Somnade vid 22 och sov i 13 timmar (välbehövligt!!) och hela dagen idag har jag legat i sängen med The Huvudvärk of Doom och illamående på det. Sen petade mammut upp mig så jag kom in i duschen, nu lever jag igen. Eller, iaf lite mer än innan.
Har precis käkat och väntar just nu på att The Big Bang Theory ska ladda klart. Mammut var snäll och köpte popcorn som jag ska poppa, men för det måste jag diska av en kastrull. Alltid dessa hakar.
Imorgon blire plugga till matteprovet på tisdag, städa och kaaaanske gymmet. Om mammut tillåter, eftersom jag fortfarande är lite raspig i halsen och snorig. Vi får se helt enkelt.
Idag är jag osminkad med McHår, så det blir inga bilder. Det finns planer på att tvätta håret imorgon, vill jag tillägga.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0