Cause I'm human after all

Idag har jag haft en trevlig dag på stan, det blev en fika på Espresso House sen lite affär-kollande. Jag passade på att köpa två Depend-lack jag velat ha ett tag; en vanlig svart och en skimmergrå. Tyvärr klippte jag ner alla mina naglar igår, så nu när de är svartmålade ser det ut som små stumpar. De är typ bredare än de är långa.


Egentligen har jag inte alls lust att blogga. Jag är supertrött, har ont i magen och jag känner mig bara grinig. Borde hålla mig borta från bloggen när jag mår såhär, vilket jag har gjort tills nu. Fick för mig att jag var magsjuk, gick på toa hela tiden osv. Var inte magsjuk. Låg hemma i två dagar, sen igår kväll tog jag mig i kragen och duschade och gick och la mig innan 12. Idag har jag varit människa, men trött som bara den.


Så nu ska jag bädda ner mig och kolla på film. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0