Cupcakes taste like violence

Idag var det en tur på stan som gällde. Star, min kära goda vän hade byxor att handla och då följde jag med. Det var supertrevligt, som alltid, och vi fikade i säkert flera timmar. Hon är ett år yngre än mig men 1000 gånger smartare och mer allmänbildad. Star visar att åldern har inget med huvudet att göra ;) Hursomhelst, glömde ta bilder överhuvudtaget, hade kameran med men ibland har man så trevligt att det inte är det man tänker på. Nu är jag hemma, har blivit matad och nära påtvingad en semla, men jag totalprotesterade eftersom jag inte är för förtjust i semlor. Jag tror att min familj försöker göda mig.

 

På tal om påfågel, vad gillar ni mina astråkiga totalt o-orginella rubriker? Jag har alltid hjärnsläpp så jag tar en rad från en låt eller något.

 

*****

 

Min blogg är tråkig. Vad ska jag göra?

Fixa en ny header? Skriva roligare inlägg? Mitt liv är inte roligare än såhär. Och man vill ju inte blotta för mycket i bloggen. Dagens i-lands.

 

*****

 

Kan någon hjälpa mig? Jag försöker skaffa ett nytt alias, Spacefish känns så himla lame och inte alls "mig" nuförtiden, jag klär mig inte ens cyber längre. Jag vill ha något som...passar bättre. Fridde är inte ett alternativ heller. VanillaUnicorn ger ju ingen bild om vem jag är, eftersom jag varken är speciellt "vanilj-ig" eller ja, "unicorn-ig". Lol, älskar när jag gör nya ord. Som igår. Har en vegg-vecka och käkar bara vegitarianskt. Japp, du läste rätt, vegitarianskt. (Vadå, jag vet att det heter vegitariskt men vegitarianskt känns bättre i min mun)

 

*****

 

Nu ska jag sluta. Ingen kommer läsa detta ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0