hår?

Jag är lite sugen på att ladda upp ALLT inom hår jag har gjort under åren.
Håller just nu på att leta efter bilder, jag har mer än hälften kvar och just nu är det mest mina hår som blivit färdiga, och jag har ungefär 70 bilder. Eh. Okej, med alla mina olika färger osv, och kundgalleri, kommer det säkert bli närmare 200 bilder. Helt sjukt. Så många kan man ju inte få plats med på en blogg-post, right? Kanske blir ett stort album på Facebook eller Bilddagboken, vi får se. Ska kolla om jag har gamla bilder på hårddisken, sen ska jag ordna dem i kronologisk ordning, så mycket som det går. Kommer bli ett jäkla jobb!

Kommentarer
Postat av: Svartlava

En om dagen? Räcker nästan 1/3 av året ju! Gör en ny kategori och posta ett hår om dagen, så finns de ju i alla fall samlade sen om man väljer att visa den kategorin?

2011-01-20 @ 16:32:20
URL: http://svartlava.blogspot.com
Postat av: Fridde

Och försöka ta allt i ordning??

Oh...kanske det! Kommer bli ett jävla jobb menmen :P

2011-01-20 @ 17:36:44
URL: http://inspektor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0