ingen rolig rubrik

Tja.
Nej jag vaknade inte nu. Jag vaknade för fleeera timmar sen, men har inte orkat blogga. Orkar inte nu heller iofs, menmen. Finns inget att skriva om. Blogga är inte så kul när man bara ligger i sängen...
Imorgon är det fredag. (nej jag är inte duktig och håller reda, det står på mina p-piller haha) och imorgon händer det saker! Klockan typ 8 på morgonen kommer det en byggarbetare och ska typ försöka fixa vårat kök.
Sen på kvällen, eller typ eftermiddagen, kommer syrrans kompis hit.
Så imorgon ska jag upp ur sängen och duscha och allt. Jobbigt.
Nu ska jag värma på min 7e kopp te idag, eh asså det är stora koppar. 4 dl.
Ja jag gillar te med honung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0