konstiga dagar

Jag har haft två konstiga dagar i rad nu, och där imellan en konstig natt.
Inatt somnade jag tidigt, vid 22 ungefär. 23.30 vaknar jag av att jag är törstig. Går upp och dricker, somnar snabbt om igen. Vaknar igen vid 02.30 och är ännu törstigare än förrut. Enorma cravings för juice så jag går upp och dricker upp hela paketet. Sen går jag tillbaka till sängen igen och somnar.
Hur normalt är det liksom??
Tänkte göra en videoblogg med OOTD osv men vi får se om jag orkar. Jag kom hem för ungefär en halvtimma sen, eftersom jag var på stan med Julia aka Kioskmongot, en tjej i min klass.
Nu är jag skittrött så jag ska ta något att käka och lägga mig i sängen med film eller nåt. Skönt!
Ikväll blire hemmakväll med mjukiskläder och somna tidigt, imorgon ska jag nämligen på tjejmiddag och då måste jag vara pigg :D
Hare bra, ni är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Är det nu jag ska vifta varnande med fingret och säga "Inte är du väl gravid, lilla stumpan?!"

Det är inte cravings förrän man vill blanda jordnötssmör och diskmedel. DÅ kommer jag börja oroa mig och leka hönsmamma ihop med Isobel. ;)

För övrigt är du så hiiimla fin! Skruttunge!

2011-01-28 @ 21:04:46
URL: http://bitterheterna.blogspot.com
Postat av: Fridde

Haha nej, jag är verkligen inte gravid! ;D

Tack fina du <3

2011-01-29 @ 20:16:30
URL: http://inspektor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0