lista

Du heter: Frida

Smeknamn: Fridde

Beroende av: Sömn, Popcorn, musik och mat.

Brukar du skratta för dig själv: Ja, eftersom ingen annan skrattar åt mina skämt. 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Bravissimo!!!!! Henne ska vi ha!! /mammut

Var bor du: I storstaden

Trivs du där: Jez

Äger du några converse: Japp, ett par svarta

Sprit, cider, vin eller öl: I'm a cider geek

Är du allergisk mot något: Kiwi, apelsin, lavendel, annanas, filmjölk

Hur svarar du i mobilen: Beror väl på vem som ringer

Antal timmar sömn inatt: Typ 6-7

Brukar du komma i tid: Oftast är jag i tid, beror på var jag ska osv

När mår du bra: När jag får som jag vill :P

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grått vitt rosa just nu

Vad tycker du om fötter: Fötter är äckliga, alla fötter.

Vad saknar du: Gamla tider, sommar och en massa folk

Hade du en bra kväll igår: Nej, jag var svintrött och kämpade för att inte somna innan 21

Favorit dryck på morgonen: Cola är ju alltid favoritdryck, men det är ju inte så ofta man får det på morgonen.

Rakar du benen: Ja.

Är du blyg: Ibland

Sysslar du med någon idrott: Nej inte just nu

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ah...vet inte

Har du spytt offentligt: Ja säkert när jag var mindre

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Heheh...ingen aning.

Vad gör du i morgon: Blir väl skolan som vanligt sen ska jag gymma eftersom sista lektionen är inställd så jag slutar tidigare. Sen ska jag hem och ligga i sängen och kolla på barnfilmer medans jag gnäller om mitt osociala liv.

Vad längtar du till: Våren, sommaren! Och tills jag fyller år, Uppcon och till London.

Vad använder du för schampo: Det varierar faktiskt, just nu Tresemme colour-nåt. För färgat hår.

Hur gammal är du: Närmare 17 än 16 :))

Tycker du om någon just nu: Klart, jag tycker om en massa folk!

Gröna eller röda äpplen: Jag klarar inte av röda. Gröna. Hårda.

Gillar du golf: Nej :p

Vilken tid gick du upp idag: Vaknade 04:42 och gick upp 05:46

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Klart?

När grät du senast: Ingen aning, minns inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en biljett till LA och flytta till värmen, shoppa och donera lite till mammut.

Bär du glasögon eller linser: Jag har linser.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, typ allt jag äger är från HM <3

Har du piercing: Ja, smiley. (vill ha cheeks och septum himla gärna)

Vill du gifta dig: Inte än på ett tag iaf!

Vill du ha barn: Nej :)

Solar du ofta: Haha nej, jag är blek?

Är du bra på att laga mat: Jadå!

Är du flygrädd: Nej, jag älskar att flyga

Är du musikalisk: Haha....nej. 

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola eller Mjölk.

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys- Strawberry Cheesecake. Typ den enda glassen jag äter utom piggelin.

Tror du på ett liv efter döden? Njaaaee....vet inte riktigt vad jag tror.

Tycker du om sushi? Ja, Fridde <3 Sushi

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn! Och läsk.

Har du tandläkarskräck? När man har rotfyllt utan bedövning så finns det bara ett svar på den frågan: Nej. I like to go to the dentist!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska ibland, morgonmänniska ibland. När jag vaknar innan fem på morgonen varje dag blir jag en morgonmänniska, men jag kan vara en sån som ugglar hela natten, som på jullovet liksom.

Vilken ögonfärg har du: Blå/grå :( 

Biter du på naglarna: Nej, de klarar de själva av så bra. (att gå av)

Röker du: Nej, och jag har faktiskt aldrig provat.

Hur ofta tränar/motionerar du: Tränade dans jättemycket förrut, nu blir det gymmet några gånger i veckan, typ 3. Skulle ha gått idag men är sviiintrött så jag ska gå imorgon också. Annars går jag tisdagar och söndagar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0