London calling

Vår, kan du inte komma lite snabbare? Jag är så trött på kylan, man kan inte gå ut utan att frysa häcken av sig ju.
Den 20 april fyller jag 17 år, och ungefär då (vet inte exakt vilka dagar det blir) så ska jag, syrran och Mammut till London igen :D Peppen <3


Ska bli skitkul, jag älskar London. Butikerna, känslan, stämningen, oh! <3
Förra gången vi besökte staden (2009) så hade jag precis blivit sminkintresserad och jag köpte min första UDPP. Jag missade Mac Pro med 7 minuters gångavstånd från vårat hotell, gissa hur sur jag blev på mig själv!

Så, nu ska jag lista saker jag ska hinna med!

  • Besöka Camden och käka dendära skitgoda kycklingen med ris. Köpa 10st och ta med mig hem typ.
  • Handla på Mac Pro
  • Hitta den indiska restaurangen och äta det underbara riset igen. Be om en doggybag och ta med mig 1 kg ris hem.
  • Kika på Primark om de har några snygga väskor, solglajjor (hade ju glasögon när jag var där sist och jag såg en massa snygga som jag då inte kunde använda) och småsaker.
  • Kolla in på Superdrug och kanske stock'a upp lite saker som man ändå köper i Sverige, fast billigare i London, typ mascaror osv.
  • Gå en heldag på Selfridges! Handla Benefit, Urban Decay, Illamasca osv.
  • Försöka att hitta till Pam eller Space NK (eller båda) och handla Makeup Forever och Nars-grejer!
  • Trycka i mig minst 5 bullar från Cinnabon (krämiga kanelbullar med kräm på, matorgasm!) Och ja, ta med mig några hem kanske?
  • Käka frukost på Starbucks. Vad annars?


Som ni ser, mycket shopping. Och mycket att käka. Ska bli helt underbart. Åka buss, shop until you drop, och det bästa är ju kanske att vi redan varit där så jag vet hur man tar sig till de olika ställena, och så slipper man ödsla tid på sevärdigheter! (inte riktigt min grej...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0