tjejen som tappade bort allt

Hej fina bloggläsare! Haft en bra dag?
Det har inte jag haft :(
Sov inte alls tillräckligt inatt till att börja med, trodde jag skulle ha MatteB-prov så jag satt uppe halva natten och försökte plugga på eftersom jag varit sjuk utan böcker förra veckan. Sen kom jag dit och Nej vi har prov nästa vecka. Puh! Hade iaf missat en viktig genomgång förra veckan, mindre kul.
Sen hade jag Hälsa, som var denna gång om könssjukdomar. Inte sådär hurra-kul.
Lunchen var skitäcklig, vem kommer på att dränka kassler i currysås?? Jag fattar bara inte.
Seeen så skulle vi rulla permanent på frisörlektionen, det gick inte lika bra som det brukar, och jag var sjuuukt trött. Och hungrig. Så på vägen hem fick jag en macka av Julia. Eller ja, hon skulle köpa en från en såndär automat men hon ville ha smaken som låg bakom, så hon köpte två och donerade den hon inte ville ha till mig. Den var inte god men stillade hungern. Gick sen förbi Ica och köpte cola, glad!
Nu är jag halvdöd och ska snart gå och lägga mig. Nej jag skojar inte, jag ska ta bort sminket och byta om så ska jag bädda ner mig och kolla på en film. Sen efter det är det läggdags, och sover jag inte innan 22.00 är det fy skäms på mig. För jag ska upp 5.30 varje morgon resten av veckan, så jag gör mig själv en tjänst och sover tidigt.
Imorgon ska jag till skolsköterskan och kolla längd, vikt, hörsel och sånt. Fick ett papper jag skulle fylla i, de frågade om regelbunden mens. Jag har ingen mens. Något sånt alternativ fanns inte.
Duckface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0