wierd

Hellu darlings ;)
Idag har jag haft en konstig dag.
Inatt drömde jag fett konstigt, och jag tänker inte ens försöka att förklara. Sen när jag väl var i skolan, på lunchen kom en random snubbe fram till mig och ba "Är du konventare?" Jag ba eeh ja jag var på senaste Uppcon. Han ba naaajs kommer du nästa; eh ja osv. Sen går han. Random. Aldrig sett honom förrut.
Sen var jag hos skolsköterskan. Hon mätte och vägde mig (165 cm lång Jag har växt fan 5 cm!! och så väger jag 56. Japp) och så, hon botade även min förkylning typ och gav mig några tabletter som skulle hjälpa, eller nåt. Sen snacka hon en massa annat, haha jag var där i TVÅ timmar! Missade resten av skoldagen... Inte mitt fel!
Träffade gamla klasskompisar på vägen hem. Och så var det helt släckt vid hela Hötorget-stationen. Kolsvart. Det enda ljuset var skyltarna med när tågen som kommer, och tunnelbanan jag satt i. Mysigt!
Nu har jag käkat och halvt dött, och ska nu plocka upp all tvätt och disk. Znark. Jag vill sova!
Imorgon har jag kund och...juste fan har en rest-läxa tills imorgon från att jag varit sjuk. Fan.
Okej, vi hörs senare!
Favorit i repris

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad tunt ditt löshår är!

2011-01-28 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0