Alice Cooper och sushi

Hej finisar!

Först ska jag börja med att berätta att jag gjort en ny blogg, lite mer....personlig? Hursomhelst så vill jag inte ge ut den till vem som helst, så man får helt enkelt fråga om den :)

Imorse vaknade jag vid nio av väckarklockan, låg kvar i sängen ett tag sen hoppade jag i duschen. Syrran hade en kompis som sov här så jag passade på att duscha när de gick och handlade. Nu sitter jag nyäten (haha Lollos ord) och ska göra iordning mig. Ska, som jag nog nämnt tidigare, träffa Lovisa så ska vi äta sushi :D Hon har också tvspel och lite pengar till mig, höhö :D Vi ska iaf träffas klockan ett vid gullmarsplan, så jag borde göra iordning mig nu....vettefan vad jag ska ha på mig!
Ikväll blire Grönan, Alice Cooper spelar och jag ska dit med världens bezta Tilda och Emma, och så antar jag att Peter också hänger på. Och sen drar jag även med Lollo, höhö! Johan ska dit och köa och stå längst fram så vi får se om vi ses :)

Nä, nu ska jag fixa håret! Vi hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0