att vakna innan väckarklockan en lördag..

Godmorgon!
Nu har jag inte bloggat på jag vet inte hur länge, men nu när jag sitter och väntar på att nagellacket ska torka kände jag att det passadet bra att skriva lite igen.

Igår var min sista jobbdag! Sjukt skönt! Hade totalt jobbat 66 av 84 timmar, eftersom jag var sjuk tre dagar :(
Menmen, lönen kommer om typ 2-3 veckor :D :D
För att typ fira det drog jag till Tilda igår, en av världens finaste och roligaste tjej. Vi spelade tvspel och sen kom en väldigt full Emma, det var askul och skittrevligt. Vi hade alltså en riktig tjejkväll med skitsnack och allt :D
Kom hem vid halv två haha däckade i sängen direkt men lyckades få av mig sminket ändå!

Imorse hade jag ställt väckarklockan på halv tio. Jag vaknar kvart i nio och ba Öh...? xD
Är man van att vakna fem är kvart i nio ingenting!
Idag blire stan, ska träffa Johan vid två :)
Och så måste jag springa runt i stan och leta efter en apsnygg klocka som Tilda hade köpt för inte så länge sedan, hoppas att den finns kvar för den var ju till och med på rea :D

Nä, nu har nagellacket torkat och jag ska käka frulle tror jag.
Huset har börjat vakna här tror jag för micron är igång.

Blog you later :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0