BALLS! (eh va? swengelska för bullar?)


Vill börja detta inlägget med att be om ursäkt för att bloggandet har varit nere lite senaste veckan. Har antingen haft fullt upp så jag inte hunnit blogga, eller inte haft något att blogga om.

I tisdags, senast jag uppdaterade er på mitt liv, var jag och fikade med Star som sagt. Det var sjukt trevligt!
I onsdags var det en såndär lugn dag, var i centrum med syrran och mammut, och sen kom mormor och på kvällen bakade vi kanelbullar och kollade på Harry Potter (minns inte vilken...)
I torsdags var jag hos optikern och gjorde en synundersökning, precis ett år sedan jag fick mina linser. Visade sig att min syn har blivit ÄNNU sämre och nu måste jag beställa nya starkare linser. Fuck life.
För dem som undrar har jag nu -1,5 på båda ögonen, istället för bara -1.
Sen skulle jag egentligen ha träffat Jossan men hon ställde in, så jag åkte hem och latade mig framför datorn, som vanligt. Övertalade Star att komma hit med mutan Du får bullar!! Så då sov hon över och vi satt uppe på Chatroulette till klockan två....
I fredags (igår) skulle jag egentligen ha gått till tandläkaren för att fixa till min plasttand, men vi försov oss såklart så jag har istället en ny tid på måndag. Träffade Johan gjorde jag iaf, det var trevligt 


Idag ska jag hem till Tilda och fixa naglarna, sen klockan nio äre HARRY POTTER! Vem är peppad???!!!
JAAAG! Typ  och  och kanske även lite  ser jag ut när jag tänker på't!
Peppeeen! (hairdrobe-smileysar. vad skulle jag göra utan dem??)


Nä, nu ska jag inte sitta här. Har precis fixat klart håret men nu återstår smink och lite kläder, vettefan vad jag ska ha på mig, blir ju galen på vädret?!

Kommentarer
Postat av: johannakalle'

Jag och min pojkvän som firar ett halvår ska också på harry potter klockan nio :)

awesome!

2011-07-16 @ 13:05:08
URL: http://puffiepoff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0