Can't hug every cat

Hej finisar!


Först vill jag bara säga att just nu ÄGER MITT LIV! woop woop

Idag har jag varit hos världens finaste pojkvän, kollat på Lost och myst (mysit? haha?)

Imorgon ska jag träffa en av mina finaste kompisar, packa och tvätta håret, för på torsdag åker jag! untz untz

Tar tåget till Malmö, och på fredagen ska vi över till Köpenhamn, och på lördag är det Hairdrobeträff och på söndag åker jag till Landskrona och har kvalitetstid med fina Philippa. På tisdagen lämnar jag Landskrona och åker till Norrköping för att spendera några dagar på landet med släkten. På fredagen åker jag hem och lördagen spenderar jag i stan på Prideparaden! På söndagen åker jag till Gotland i en vecka, SEN är jag hemma igen, på riktigt!


Så, fullpackat shema. Hinner inte med att träffa folk som jag vill träffa men jag ska ha så jävla kul nere i skåneland! 


Hm....tänkte blogga om något mer men jag minns inte.
Kanske om mina matvanor, men det känns som att jag spammar facebook med det redan så jag besparar er det.


Puzz på er, hoppas ni har en mutterfugging awesome sommar, för det har jag! :* <3








ps. Här har ni något att sitta och sjunga med i ikväll, för det gör jag just nu!
Jag tänker på Poppy varje gång jag hör den, kram på dig om du läser detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0