Grillning i Rålis

Godmorgon!

Igår var en fin dag. Träffade fina Teresia och Linda i stan och tog en runda och shoppade. Det var supertrevligt och jag fattar inte riktigt varför jag och Linda inte ses oftare, eftersom det inte ens tar 10 minuter mellan oss!
Sen mötte jag upp Lollo och Jossan vid fridhemsplan så blev det grillning i Rålis. Det var trevligt!
Sen skulle Olivia dra och Jossan också så då promenerade jag och Lollo över till Långholmen och satt där ett tag. Det var fint. Vi har typ alltid trevligt. Och vi snackar alltid om sånt man inte snackar med någon annan om.

Idag vaknade jag med en mystisk magvärk och så ba Mens! yey! Inte.
Så nu ligger jag med mensvärk och ogillar livet.

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0