Jag gillar listor.

Du heter: Frida

Smeknamn: Fridde

Beroende av: Mat, Musik och Hairdrobe

Brukar du skratta för dig själv: Ja, eftersom ingen annan skrattar åt mina skämt. 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: <3

Var bor du: I storstaden

Trivs du där: Jez

Äger du några converse: Japp, ett par svarta och ett par typ ljuslila

Sprit, cider, vin eller öl: Helst cider med vin kan gå ner ibland

Är du allergisk mot något: Kiwi, apelsin, lavendel, annanas, filmjölk, starka parfymer

Hur svarar du i mobilen: HALLÅ?!! xD

Antal timmar sömn inatt: 7 ungefär

Brukar du komma i tid: Jag kommer antingen i tid eller några minuter sent, men det beror ju på liksom.

När mår du bra: När jag känner mig lycklig? :)

Vanligaste färg på dina kläder: Just nu är det nog svart

Vad tycker du om fötter: Fötter är äckliga, alla fötter.

Vad saknar du: Sommaren 2010, min gamla klass, och en massa folk.

Hade du en bra kväll igår: Haha sådär! Satt på en uteservering på söder med packade 40plussare....

Favorit dryck på morgonen: Typ ett kallt glas mjölk eller nån god juice

Rakar du benen: Ja, oftast. Fast inte på vintern.

Är du blyg: Ibland ^^

Sysslar du med någon idrott: Nej, inte just nu för jag är för laaat :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Öh venne

Har du spytt offentligt: Ja det tror jag nog...fast jag minns det inte!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Oj haha jag vetinte!

Vad gör du i morgon: Jag ska träffa Lovisa i stan för att käka sushi, sen på kvällen så ska jag nog till Grönan med några kompisar som ville se Alice Cooper.

Vad längtar du till: Det är helt sjukt och jag fattar inte mig själv men jag längtar lite tills skolan börjar igen! Sen till höstlovet då jag ska till London, till oktober helt galet mycket när jag ska träffa Kent, sen till jag fyller 18, ska pierca och tatuera mig och tills nästa Kentkonert. Och tills jag tar studenten (med alla mvg utom tre!)

Vad använder du för schampo: Waterclouds för skadat och färgat hår.

Hur gammal är du: 17 going on 70 typ xD

Tycker du om någon just nu: Klart!!

Gröna eller röda äpplen: Jag klarar inte av röda. Gröna. Hårda. Blanka.

Gillar du golf: Nej :p

Vilken tid gick du upp idag: Jag vaknade vid 8 och har inte riktigt gått upp än fast jag sitter i sängen med kläder osv. Så kanske vid nio.

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Klart?

När grät du senast: Åh, när hairdrobe skrev fina saker till mig grät jag. Fast jag minns inte när det var.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en biljett till LA och flytta till värmen, shoppa och donera lite till mammut.

Bär du glasögon eller linser: Jag har linser. För annars är jag blind.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, sålänge man känner sig bekväm och snygg så funkar det mesta.

Har du piercing: Ja, smiley. Och töjningar i öronen också.

Vill du gifta dig: Jag vet faktiskt inte! Inte nu iaf men om jag känner för det senare i livet så visst.

Vill du ha barn: Nej :)

Solar du ofta: Haha nej

Är du bra på att laga mat: Jadå

Är du flygrädd: Nej, jag älskar att flyga

Är du musikalisk: Haha....nej. 

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola eller Mjölk.

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys- Strawberry Cheesecake. Typ den enda glassen jag äter utom piggelin. (och vaniljglass. och päronglass....)

Tror du på ett liv efter döden? Njaaaee....vet inte riktigt vad jag tror.

Tycker du om sushi? Ja, Fridde <3 Sushi

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn! Och läsk. Eller pringles.

Har du tandläkarskräck? När man har rotfyllt utan bedövning så finns det bara ett svar på den frågan: Nej!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska ibland, morgonmänniska ibland. När jag vaknar innan fem på morgonen varje dag blir jag en morgonmänniska, men jag kan vara en sån som ugglar hela natten, som på jullovet liksom.

Vilken ögonfärg har du: Blå/grå :( 

Biter du på naglarna: Nej, de klarar de själva av så bra. (att gå av)

Röker du: Nej, och jag har faktiskt aldrig provat!

Hur ofta tränar/motionerar du: Just nu ingenting alls :)


Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

åh diggar din blogg :> hihi allt bra?

2011-07-03 @ 11:49:34
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: SÄÄSSYY

ååh vad häärligt ^^

Jo tack det är bra :)

2011-07-03 @ 13:53:19
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0