Fun fun fun fun looking forward to the weekend

Godmorgon finisar!

Idag vaknade jag av mig själv innan nio, illa! Men så blir det när man är van att vakna 5.30...kände mig ganska så utvilad iaf så alltid något :D
Nu har jag sommarjobbat en vecka, och även fast det är ganska tråkigt, jobbig, och jag känner mig mörbultad när jag kommer hem känns det faktiskt rätt bra! Ja, för er som inte visste det så är det trädgårdsarbete jag sysslar med, t.ex. klippa buskar, kratta löv, hacka upp ogräs och lägga allt i stora svarta soppsäckar. Låter kul? Gör det för 6 timmar i sträck.
Jag ska just nu börja sminka mig, har precis fixat håret och ja...sen ska jag till stan :)
Orkar inte blogga mycket mer nu, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0