H&M <3

Här sitter jag :D
Var en kort skoldag, lite avslutning sen drog jag och köpte nya shorts, äntligen! Hm såklart, för hm äger och typ alla mina kläder är därifrån :D
Snart kommer mammut hem och då får jag reda på om man har lyckats laga min mobil eller om jag får en ny, spännande! Jag hoppas på att de lyckas laga allt.
Ikväll blir det Gröna Lund, nån konsert och jag har inte bättre för mig :D
Funderade på om jag skulle lägga upp bilder från uppcon, skulle det vara roligt? Säg till!

Jag borde blogga mer men jag har fan inget att säga. Blir bara babbel.

Kommentarer
Postat av: MissPurple

ja, lägg upp bilder :>

2011-06-09 @ 14:50:15
URL: http://misspurplee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0