Jag är stolt över mig själv!

Jag är stolt över mig själv! Jag är stolt över min hjärna. Ibland är jag bara för smart!
För ett år sedan skulle jag skrattat åt mig själv, för ett halvår sedan skulle jag inte ha trott mig men allt ordnar sig! När en dörr stängs öppnas en ny, allt ont leder till något gott. Åh jag önskar att alla ni fina människor där ute som mår dåligt, att jag kunde ge er lite kärlek och lite hopp! För ett år sedan var jag lycklig, för ett år sedan minns jag att jag tänkte något i stil med att Åh jag är så bra jag kommer aldrig vara bättre än så här nu vet jag allt om livet och bla bla bla, kände mig bra. Nu skrattar jag lite åt mig själv, inte riktigt Åh så lite du visste! Men jo kanske. Och nu känner jag mig bättre än någonsin. Och jag vet att om ett halvår eller ett år kommer denna känsla tillbaka, och sen igen igen igen och det blir bättre och bättre för varje gång. Och jag vet att vissa dagar kommer livet suga, vissa dagar kommer jag få återfall och känna att jag spolar tillbaka livet några år, men det går över! 

Åh, nej jag är varken hög, full eller så, bara glad över livet. Och detta (och mer som jag tycker är TMI) har jag tänkt i över en vecka men nu vill jag dela med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0