Sämst som vanligt på att komma på bloggrubriker.

Hellu!
Nu är det bara två jobbdagar kvar, sen får jag lov på riktigt! Peppen! :D
Tänkte som vanligt dela med mig av veckans planer, eftersom alla älskar att ha koll på vad jag gör varje dag jo jag vet det.

På fredagkvällen äre tjejkväll hos Tilda för hennes pojkvän är i gbg, ska bli trevlans! På lördag ska jag träffa Johan :D<3 awesome, såklart. Och sen vet jag inte vad jag ska göra på kvällen, men jag försöker få med mig Lollo och dra någonstans, för vi har inte setts på evigheter pga jobbet (hon jobbar samtidigt som mig).
Såatteeeh....ah söndag, då ska jag typ chilla, städa rummet lite och så. Behövs, för typ allt ligger framme som ska vara undanplockat. Det är egentligen inte stökigt, det är bara massa saker överallt.
Nästa vecka är min första riktiga lovvecka, woho!
På måndagen har jag en lunchdejt med Lovisa, vi ska äta sushibuffé och så ska hon låna ut massa tvspel till mig så jag har något att göra i sommar höhö :)
På tiisdag har jag inget inplanerat! På onsdag kanske det blir att träffa lite tjejkompisar men vi kan inte samsas om vad vi ska göra osv så vi får se. Resten av veckan är ledig, förutom lördagen för då äre inflyttningsfest hos Tilda :D

Annars så har jag faktiskt inget inplanerat i sommar. Skolan börjar den 24e augusti så....ja.
Ville åka på Arvikafestivalen och tänkte köpa biljetter häromdagen, men då har de ställt in :( segt. Tur iaf att jag inte redan hade köpt biljett, för de fick inte tillbaka sina pengar! :o
Sen vill jag såklart gå på Harry Potter! Min syrra ska på förhandsvisningen den 13e, mitt i natten. Lite avis? Jo.
Sen funderar jag på att köpa en tågbiljett och dra till Skåne ett tag, men jag har inte snackat med mammut om det än så vi får se hur det blir med den saken. Det skulle iaf vara skittrevligt, träffa HDflickor och allt <3

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ungefär.
Jag ska ta bort svettigt smink, borsta håret och tänderna och krypa ner i bingen med lite Heroes.

Men, innan det vill jag veta, Vad ska ni göra i sommar? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0