Frisörer SUGER!

Kom precis hem från en annan skitkass frisör. Vad fan är det för fel på alla frisörer?

Jag tror att alla är typ döva, handikappade och har fetare Aspberger än Sheldon Cooper.


Nu ska jag räkna upp alla fel hon gjorde.

Hon shampoonerade bara en gång.
Hon petade på min töjning en massa. Det gjorde ont för den är inte läkt ännu.
Hon gjorde layering men typ taggigt. Stora taggar.
Hon klippte sidohåret ännu kortare. Det jag har velat spara ut fett länge.
Hon rundborst-fönade det. Fick backslick i hårfästet (if u get the pic) Och svängde ut topparna.
Hon brände sönder min hårbotten så jag hoppade till flera gånger.
Hon kammade i mitt öra varje gång hon fick chansen typ.
Hon fick för allt i världen inte till min lugg-bena rätt. Så jag gjorde den själv.

Som en salig blandning av detta var resultatet: (nej ni får inte se bild.)

(flygande lugg, luggen på fel plats, utsvängda toppar och en opassande monstervolym)


Katten skulle gjort bättre jobb.

Kommentarer
Postat av: mia aka roxxie

Hatar när frisörer gör utsvängda toppar!! man ba: asså? vad fan gör du?

2011-03-10 @ 01:20:02
URL: http://mialiisa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Man ska inte gå till frisörer.. Det blir aldrig som man vill! Dock är det ganska svårt att klippa sig själv ibland så man nästan måste gå till en frisör.

2011-03-10 @ 14:19:28
Postat av: CC

Hatar när dem fönar håret till en kärring frisyr xD..

Vilket låter som det du fick gjort av frisören :o.

2011-03-10 @ 18:39:56
Postat av: ellie

Hej! kolla in den här jävla bitchen: http://missbill.se

Snälla gå in och skriv att hon är ful och äcklig så hon lägger ner sin skit blogg!!

2011-03-10 @ 19:15:28
Postat av: j

fin blogg;) hoppas du får en bra dag imorgon ;)



svara gärna på mitt inlägg: jag frågar

2011-03-10 @ 19:27:33
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0