Mina konservativa gudföräldrar

Jag har inte bloggat på riktigt på skitlänge, för jag har varit på pisshumör.
Men idag är helt okej trots allt och nu när jag har lite tid över så ska jag sätta mig och uppdatera lite :)

Idag var en rätt så seg dag. Vaknade vid 7 utan väckarklocka, Nu hade jag sovit färdigt!
Kollade på film och lite så, gick upp käkade frukost. Resten av huset vaknade och jag började rensa lite i mitt rum. Plockade ner allt i lådor (okej, inte allt, men ganska mycket) och slängde en hel del skräp.
Duschade bla bla bla. Och nu sitter jag här med kläder och foundation och fönat hår och är klar :)

Ikväll kommer mina gudföräldrar hit, och de är väldigt....konservativa (?) av sig. Gillar inte annorlunda grejer. Allt ska vara typ vitt och fräsh och så. Ni fattar. Typ tvärtemot vad jag är.
Så nu är jag blond, försöker gömma mina töjningar i den mån jag kan med mitt fjös-hår och har på mig knappt något smink. Ser så fräsh ut jag kan helt enkelt. Har endast på mig foundation, concealer och puder. Och ögonbryn, såklart, nogranna och diskreta. På mig har jag en svart Kent-tröja (de lyssnar också på Kent) och svarta jeans. Och det är jag just nu!
(Hade det inte varit enklare att ta en outfit-bild...?)


Haha!

Har iaf laddat in lite bilder i kameran idag, eftersom jag äntligen hittade laddaren. Har dock inga roliga bilder just nu att visa, men senare kommer det ett inlägg där jag visar upp mina töjningar :>
Köpte ju nya för några veckor sedan och idag när jag duschade passade jag på att båda ena töjstaven mot en plugg, så nu har jag en plugg i varje öra i rätt storlek, känns skitskönt för jag HATAR att töja öronen och det är så sjukt obekvämt med expandern, örat står liksom ut och man kan inte sova på den.

Nä, nu ska jag sluta babbla.
Höres! :*

Kommentarer
Postat av: Vira

sv: hahaha men samma här:D sitter och försöker flytta på ett glas nu... funkar inte jätte bra.

2011-03-20 @ 17:44:15
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0