Cottoncandy <3

Hi gorgeous!


Idag är det fullt upp! Klockan nio ringde väckarklockan, och klockan halv tolv kom Alexandra för att få i sina dreads! Det blev skitfint och med lite pauser och så blev vi klara vid tretiden. Fick ett sms av knäppizen (Lollo) och så bar det iväg till stan för fika och shopping! Det blev yogurtglass med hallon och shopping på både MAC och BR, lyckliga jag! Fick med mig Blanc Type och Scene, och från BR köpte jag något som jag kommer visa någon annan dag :D

På vägen hem stog det massa stånd vid Sergels Torg, så jag köpte mig en enorm sockervadd :D Ih! <3

Haha till mitt försvar kan jag säga att JAG VAR INTE BEREDD! :D
Hursomhelst, sockervadden var ENORM!!!

"Din tunga är helt rosa!" "Va, är den? Fota!!"
Haha ny profilbild på facebook :D <3

Här är fina Lollo själv :D

Snyggisarna :D

Sen drog vi till Rigoletto och köpte biobiljetter till nån skräckis. Klockan nio börjar den, så just nu sitter jag och käkar middag, sen drar jag!



Hoppas ni har en fin lördagskväll, för det kommer jag ha!

Kommentarer
Postat av: Ellen

ojj, vad stor sockervadd! ;P

2011-05-28 @ 20:04:37
URL: http://lilomilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0