Igår vare fest!

21 hairdrobare i en liten lägenhet fullt med mat och dryck, vad kan möjligen bli bättre?
Vi räknade ner till jordens undergång klockan 18 och skålade, men inget hände haha syynd.

Jag hade skittrevligt, som vanligt med detta folk. Kom dit vid halv fyra och var hemma vid ett på natten, haha lång fest! Bilder kommer såfort någon fixat, jag tog med mig kameran men glömde såklart att ladda batteriet innan jag drog :(

Idag är det söndag, softdag. Sitter i sängen och gör dreads, har inte ens en vecka på mig att göra klart så jag måste lägga på ett kol nu! Sen ska jag plugga lite Antikens Grekland och matte, och på onsdag sätts betygen! Skönt, för då är det snart sommar ju!

Nå, vad gjorde ni igår? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0