Min dag idag! (för alla bryr sig)

Vaknade imorse med panik, hade försovit mig. Kamma håret, in i duschen, tvätta håret, upp, torka håret, platta, styla, klä på sig, sminka sig osv. Kom ändå bara 10 minuter sent, bra jobbat ju!

Okej, jag tänker faktiskt inte skriva om hela min dag idag.

Men jag var på sommarjobbsmöte, och nu står jag och värmer dreads så att fingrarna blöder. Minns ni dreadsen jag visade för ett tag sedan, dessa?


Dom står jag och värmer om nu, för de är mycket fluffigare än på bilden.

Oh well, det blir skitfint!

Antingen ska jag ta ut löshåret, färga om håret och sätta i dessa på onsdag, eller så bleker jag bara utväxten och behåller löshåret ett tag till. Dessa ska jag iaf ha när jag sommarjobbar, så slipper man hålla på med håret. Tror jag!

Nä, nu ska jag fortsätta. Imorgon börjar jag 13.20 slutar 15.00, yeah! :D Då kommer Emma hit och fixar sitt löshår, sen ska jag värma klart dem jag inte hinner med ikväll.


Har inte så mycket roligare saker att skriva om just nu, so I'll blog you later darlings!

Kommentarer
Postat av: porcelain_doll

Det kommer bli super Fridde! :D

2011-05-31 @ 10:47:28
Postat av: Tilda

Åh, det är ju dreadsen jag har gjort! Håhå, kommer bli jättefint på dig! <:

2011-06-01 @ 13:28:50
URL: http://tranceform.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0