Nu sitter man här och ska krysta fram en rubrik igen...

Hej bloggis!


Igår var det ju valborg och som kanske många av er satt jag kvällen innan och Forever Alone-ade lite eftersom alla hade planer utom jag. Haha, drog iaf ut till den närmsta brasan och träffade folk, det var trevligt och ja, spontant :)

Blev en riktigt lugn kväll eftersom ingen hade lust att röja just för att det var valborg. Det är ju liksom som vilken helg som helst, egentligen. Vi satt iaf vid brasan och det var skitmysigt. Gitarr och stereo, marshmallows och så, det var mysigt!

Idag ville mammut hitta på något så vi mötte upp min syrra vid gullmars eftersom hon inte sov hemma, så drog vi till stan. Kikade på skor till mig, måste ha nya converse, men eftersom jag ville kolla om de fortfarande har kvar paljettconverse på SkoUno så köpte jag inget.

Det var iaf alldeles för kallt för att typ ta en glass ute eller nåt, så vi drog till Pizzahut :D

Och för första gången ever, åt jag upp hela min caesarsallad! Helt sjukt mycket mat, men jag hade inte käkat något sen frullen så. Drack 1,5l cola också, höhö :D

Nu är jag hemma och eftersom jag är ledig imorgon ska jag ta en lugn kväll utan plugg idag, och sparar det tills imorgon. Då blir det plugg, gymmet och lite sånt.

googlad bild

Hur har ni haft det i helgen, var det valborgs-röj eller lugnt?


Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0