Så jävla personligt alltså

Det känns som att alla är så jävla personliga och wall of text på sina bloggar. Min blogg är typ 80% bara fina bilder som jag tycker om, och egobilder.

Frågan är, borde jag posta något mer utlämnande om mig själv eller räcker det som jag är?

Vill folk verkligen veta vad jag gör varje kvar i mitt liv, allt jag gör?

Är det så jävla intressant?



Oh well, kan ju faktiskt bli lite personlig och berätta hur jag planerat följande vecka!

Måndag, alltså imorgon, då blir det en lite längre sovmorgon, sen har jag datorkunskap vid halv 12, slutar halv två eller vad det är. Då blir det hem och plugga.


Tisdag, då är det först min sista MatteB-lektion, vi ska ha prov och jag har inte varit där på typ 3ggr så det kommer väl att gå skit. Aja, sista lektionen iaf. Sen har jag Hälsa, då ska jag lämna in ett arbete om en hjälporganisation jag inte har gjort, trevligt.

Lunch, sen kanske en MatteA-lektion. Frisör en timma, sen slutar jag.


Onsdag, sovmorgon en halvtimma för den andra delen av Mattenationella, som jag gör i hopp om att höja mitt betyg, en sista chans liksom. Sen är det lunch, Svenska, där jag ska ha prov på Antikens Grekland och där har jag läst tre sidor av 20, sen har vi kanske Engelska, och sen Idrott ute. Efter det ska jag på stan med Star för att inhandla hårgrejer inför hennes bal.


Torsdag, då är det Frisör på morgonen, Lunch och sen Svenska. På torsdagen sätts betygen! Efter den dagen ska jag hem och kötta dreadstillverkandet, har en del kvar som ska vara klart på lördag men det går snabbt när man väl sätter igång!


Fredag, då är det sista Bildlektionen och betygssamtal (Jag är nog garanterad ett VG, annars blir jag pissed, men jag hoppas på ett MVG om man jämför med de andra, som också vill ha VG) och sen Arbetsmiljö. Lunch, Frisörlektion och kanske en Engelska, vi får se. Efter skolan drar jag hem och köttar dreads igen, sista dagen innan de ska vara klara.


Lördag, ja då kommer hon som ska ha i sina dreads hit. Då får jag lön, wiho! Sen på kvällen ska jag kanske träffa Linda, vi får se. Eller Lollo. Vi får se.


Söndag, ja då vet jag faktiskt inte riktigt än.


Veckan efter det, datum 30-31-1-2-3-4-5 så blir det också en del!

Måndagen är det skola, och tisdagen också. Ledig onsdag, torsdag, fredag. På fredag är det Uppcon, WIHOO! Stannar där tills söndag, så där går hela helgen.


Veckan efter det, den 6-7-8-9-10-11-12 så är det först måndag, tisdag, onsdag, då går jag i skolan. Slutar den 10de, alltså onsdag. Sen har jag helgen fri och veckan efter det börjar jag jobba, alltså på måndagen den 13de, Parkarbete!





Så nu vet ni! (och jag)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0