Inglot

När jag var i London handlade jag ögonskuggor på Inglot, både åt mig själv och fina Viola.
Hon har skrivit lite mer ingående om hur Inglot "fungerar", om deras Freedom System.

Jag köpte 10 ögonskuggor för 53 pund inkl. den tomma paletten
Nummer 351, 453, 448, AMC Shine 05, 371


Nummer 377, 439, 428, 414, 338


Detta är utan bas och så. Grymt pigmenterade!
De första 5, då är de matta mina favoriter. Den hudfärgade är grym som matt highlight och den turkosblå är så pigmenterad att den stainar och har den perfekta formulan.
De sista 5, då är de skimriga mina favoriter. De två matta är lite pudriga och appliceras lite ojämt utan bas. Den mörkblå är precis som Viola sa, en bättre version av MAC's Deep Truth. Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0