Monday, bloody monday...

Tjenare alla bloggläsare!
Ny vecka och ännu en måndag, måndagar suger oftast (let's get real, ingen gillar måndagar, de som gör det ljuger) men denna har faktiskt varit helt okej!
Vaknade i tid (nåja, typ) och sminkade mig rätt noga, hann iaf inte käka frukost. Hade frisörlektion och samhälle, god lunch och slutade rätt tidigt eftersom jag har petat bort Engelska B från schemat :D
Gick hem och klantade mig, spillde ut massa Mac Reflects Transparent Teal i sminklådan. Buhu :(
Och det är så jeffla finmalet så man kan liksom inte riktigt få upp det....nu är det iaf nästan borttorkat och det är mest fint glitter i sminklådan. Syrran sa att det såg magiskt ut :D

Nu sitter jag och käkar middag, har precis klippt och fixat syrrans hår och ska snart börja plugga Kultur&StilHistoria. Bleh. Faktiskt. Jag har värsta stora arbetet, de andra jobbar i grupper och jag jobber själv och det är en jeffla massa att göra. Bleh.

Nä, nu ska jag inte klaga mer, blog you later!
Posar med te och pluggar.
ja, jag ska tvätta håret imorgon. jag vet att det behövs och min lugg delar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0