SHOES! //f

Tjenare finisar!
Igår var en riktigt bra dag. Feta förseningar i tunnelbanan resulterat i mys med macka och musik i den varma tunnelbanan (är det verkligen bara jag som gillar sl-strulet??) och att komma 45 minuter försent.
Pojken kom till skolan efter min första lektion och fotade lite till hans dokumentär, sen var jag och fixade ett nytt skolkort. På idrotten tog jag min pöjjk i handen och tog en promenad till stadshuset, eftersom jag inte får vara med på idrotten. Sen hade jag samhälle bla bla bla sen slutade jag.
Jag och pojken åkte då in till stan och HANDLADE SKOOOR! 
De är perfeka och jag är kär! :D <3
Dock har jag ju inte gått in dem än så sulan är lite platt och hård, men det ska jag jobba på :D Funderar på att ha på mig mina tunna, mjuka underbara sockor i dem, tror jag kommer sova med mina skor då haha.

Mina Buffalo skor gick sönder i London så jag kan inte gå med ena skon utan att snedtrampa för den sitter inte på ordentligt. Så sedan dess har jag gått med ett par converse jag köpte....i våras? Snorkallt.
Fötterna var is och då var mamma snäll och betalade dessa. Är evigt tacksam men undrar lite hur det blir men vinterjacka som jag skulleköpa iår, eftersom jag redan köpt skor nu tror jag inte vi har råd med båda. Har gått runt och frysit i samma vinterjacka sen jag var 13 nu....eller 12? Ah, för länge helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0