Hej finisar!

Först vill jag bara tacka er som fortfarande går in och läser på bloggen nu när jag ligger sjuk. Uppdateringen är rätt sjukt kass, men hellre det än 5 inlägg om dagen med samma innehåll? För jag gör ju inte speciellt mycket på dagarna, finns alltså inte så mycket att skriva om.

Igår mådde jag skit, mådde riktigt illa och hade ont i magen, kändes som att jag skulle spy vilken sekund som helst. Nästan så att jag ville det också, för då kanske det skulle gå över, jag som har typ fobi för att kräkas.
På kvällen när mamma och syrran kom hem blev jag lite piggare. Fick ett plötsligt ryck och började städa i sminklådan. Det är fortfarande inte klart, eftersom jag har ingen aning om  hur jag ska få plats med allt, samtidigt som det ska vara organierat och sen ska jag ju ha plats över för det jag handlar i London. Ska även kolla på lite organisationslådor och grejs, kontorsavdelningen på typ John Lewis borde ha. Ska kolla runt lite iaf!

Såhär ser det ut iaf, mitt smink. Lite hade jag tydligen glömt som låg i en sminkväska men ah, skitsamma. Här är det mesta iaf.

Längst upp är det pigment i små brukar, sen är det Lipsmackers, läppgrejs till vänster, sen massa ögongrejs och de stora svarta sakerna är ögonskuggspaletter; två Sleekpaletter, en från FACE, 120-paletten, 88-neutrala paletten, en Viva la Diva palett och en hemmasnickrad eftersom den paletten gick sönder.
Det är mitt smink! Inte roligare än så, haha :)



Idag har jag sovit länge, tagit en dusch och nu sitter jag i myskläder (egentligen inte. mina mjukisbyxor är i tvätten så jag har på mig leggings och en enorm kofta som mamma stickat) och har lite inpackning i håret. Lyssnar på liveinspelning från Kent Långholmen 22a juli 2010 <3 Magiskt, kärlek.


Hoppas ni har det bra, jag överlever här borta med nöd och näppe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0