London

Ska ju till London om mindre än en månad, håller på att göra en shoppinglista. Som alltid vill jag handla mer än jag har råd med, även om jag typ tagit bort över hälften på listan. Eh...

Iaf;

MAC Full Coverage Foundation i NW10
MAC Pure White Pigment
MAC Black Black Pigment
MAC Reflects Transparent Teal Glitter Pigment (velat ha aslänge men behöver jag den??)
MAC Platinum/Silver Pigment (kanske, beroende på hur stor skillnad det är mellan dem och Silver Fog)
MAC Show Orchid Lipstick (också velat ha länge men kommer jag att använda den?)
MAC Chromagraphic Pencil i Pure White, Black Black
MAC Matte Cream (ev. beroende på om jag köper primern från UD)
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion (måste ha en ny!)
Urban Decay 24/7 Travel Size set of 5 i Electric (eventuellt...)
Urban Decay Complexion Primer Potion Pore Perfecting
Urban Decay All Nighter Long Lasting Makup Setting Spray
Lime Crime Countessa Flourescent Lipstick
Lime Crime Great Pink Planet Lipstick (kanske om det inte är för likt Saint Germain)
Lime Crime Airborne Unicorn Lipstick (kanske, måste prova i butik)
Cyberdog Exposure Shrug (kanske, måste prova på!)
Cyberdog Power Sculpture Leggings 2
Cyberdog Space Runner Shorts

Sen vill jag ju kolla in Drop Deads butik och kolla t-shirtar och tjocktröjor, kolla in Primark och Superdrug efter fynd (behöver t.ex. en ny, extra klumpig mascara till underfransarna), sen ska jag till Camden och kolla där också....

Herregud hur ska detta gå?


Jag har 3,5 tusen men jag tror inte att det kommer räcka på långa vägar. Kanske ska ta ett lån redan nu?
Sen ska ju Starbucks och Cinnabon besökas, Selfridges med Illamasqua och alla de andra märkerna ska kollas och pillas på och sen ska jag handla mat i Camden (kycklingen, glömmer den aldrig) och gå till dendär underbara Indiska restaurangen, och inte att glömma Inglot, deras ögonskuggor vill jag ha typ 10 av (kollat swatcher och hittat mina favoriter)

Ska jag göra en London-guide (-ish)??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0