Tjeeenare bloggen!

Tack för alla fina kommentarer på senaste, ni fattar inte hur mycket jag uppskattar det! Litet livstecken på att statistiken stämmer, att det inte bara är datorer som läser min blogg xD

Huuursomhelst, vad har jag gjort de senaste dagarna?
I lördags firade jag och pojken 3 månader, det var awesome. Vi åt sushi och var på bio, Johnny English var helt galet kul, kan tipsa alla om att gå och se den!
Sen kom vi hem till honom och då var det lite vänner till familjen där, tror jag träffat hela hans släkt och så nu haha! Och han har träffat...min mamma och min syrra. Haha xD
På söndagen fyllde min mormor år så då var jag, syrran och mamma där och grattade. Det blev tårta som de andra försökte trycka i mig, eftersom syrran ska gå ner i vikt och mamma gillar inte tårta. Strejkade, eller försökt iaf. En bit fick de ner på mig iaf. Efter det visade syrran nån app där man räknar kalorier, håller koll på vad man har käkat och ska käka osv. Så nu har jag börjat med det! Känner mig duktig, för jag äter precis så mycket som jag ska! :D

Igår var jag på Nordiska Museet med klassen, i typ två timmar. Min mentor ringde kvällen innan och ba SNÄLLA KOM!! typ haha, så jag åkte dit. Efter det var det läkarbesök, tog fan över en timma! Först var det hörselkontroll och så kollade dem i mina öron, sen kollade hon näsa hals också eftersom jag haft ont i halsen senaste dagarna och varit täppt, kan bli så när man har körtelfeber. Sen tog jag blodprov, och jag är fett stolt över mig själv för jag fick inte panik, det gick skitsnabbt och smidigt! :D
Efter det åkte jag in till stan och träffade HDbrudarna ett tag, hittade världens finaste mössa som jag köpte för endast 50:- lätt värt! Ni får se bilder sen, ikväll.

Somnade efter Halv åtta hos mig igår kväll, alltså vid åtta, och vaknade för ungefär en timma sen, sovit i 12 timmar! Det var skönt, känner mig ganska pigg för att vara jag nuförtiden, och utvilad. Åt världens godaste macka, som tydligen är asnyttigt fullkornsbröd, till frukost. Med juice! Tror jag ska käka upp hela limpan medans jag är ensam hemma...

Nu ska jag ta en dusch, smink hår kläder ska på och sen drar jag och möter upp fina Colourspot/Louise för att bli av med mina DrMartens och sushiluncha. Trevlans trevlans!
Sen ska jag hem och städa klart rummet, som jag började städa förra veckan men aldrig hann göra klart. Syrran hjälpte mig och nu har jag nästan 2 stora plastkassar från Ikea med skärp som ska slängas, helt sjukt mycket! Mitt rum kommer kännas så tomt efteråt, massa förvaring ju, superskönt! Hur kan jag haft allt detta skräp i rummet?!


Haha oj, långt blogginlägg. Eh...förlåt. Tack för er som orkade läsa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0