Living the dream (not)

Sitter och känner mig fab med smink och fixat hår, matchat med mjukiskläder fulla med katthår. Kollar på film, gör läxor och käkar lite. Multitasking.

Ska försöka plugga upp allt som jag har missat/glömt/skjutit upp/skitit i osv. Living the dream lite just nu. (not)

haha varje gång jag ska skriva dream så blir det dreads för jag är så van att skriva det xD lol

Kollar på film. Intensiva blicken.
Kattgos <3
Råkade köpa en stor Powerking på Prisextra. Nom Nom!


Försökte få bild på dagens smirre men det blev bara dassigt på bild :(
Är iaf NYX Mermaid Green, MUS Aquarius, MAC Carbon och nån vitskimrig jag fick av syrran.
Mina ögonbryn ser aldrig likadana ut från dag till dag, fick ett ryck igår och rakade bort det yttersta så nu kan jag fixa dem på riktigt igen. Annars är det typ 3 hårstrån som bara sitter ivägen.

Imorgon är det idrottsdag, kan nån skjuta mig?


Fick nya mediciner här om dagen. Som gör mig fett gasig i magen, det låter och jag fiser typ hela tiden. Och jag hatar att fisa, måste alltid gå på toa innan vill inte att det ska låta/lukta ju liksom. Dessutom känner jag mig...mer...toanödig. Åh vad fint ord. Hah! Så jag är på toa typ all min vakna tid just nu. Är bara en tidfråga innan jag typ sover på toa också....

(Ni ba TOO MUCH INFORMATION och jag ba DON'T TELL ME THAT I DIDN'T WARN YOU! eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0